محک استور

خدمات پس از فروش

سری پایه

سری فروشگاهی

سری شرکتی

سری تولیدی

اگر از بسته مورد نیاز خود اطمینان ندارید می‌توانید برای راهنمایی گرفتن، با شماره تلفن‌های مجموعه تماس حاصل نمایید و یا در .بخش زیر فرم مربوطه را تکمیل نمایید

اخذ نمایندگی

گروه نرم‌افزاری محک، در راستای توسعه فعالیت های فروش و بازاریابی و همچنین به منظور توسعه شبکه فروش خود، از افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت نمایندگی و عاملیت فروش دعوت می‌کند.

02164056

شنبه تا چهارشنبه : ۹:۰۰ الی ۱۹:۰۰
پنج شنبه: ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۰

14 آذر 1398 – همایش روز حسابدار در شهر نیشابور

14 آذر 1398 در شهر نیشابور به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) و همچنین بزرگداشت روز حسابدار (15 آذر)، همایشی به همت و میزبانی جناب آقای دلبری نمایندگی محترم شهر نیشابور نرم افزار حسابداری محک و برگزار شد.

در این همایش آقای حسین زاده مدیر مالی گروه نرم افزاری محک، اساتید دانشگاه، اعضای محترم شورای شهر، مدیران مالی شهرک صنعتی و اعضای انجمن صنفی تخصصی حسابداری نیشابور نیز حضور داشتند. همایش با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) با اجرای نمایشی کمدی و موسیقی سنتی ادامه پیدا کرد، در ادامه سخنرانی آقای حسین زاده مدیر مالی و عضو هیئت مدیره گروه نرم افزاری محک را با محوریت اهمیت و نقش حسابداری در قالب مبادلات، کسب و کار و تجارت از ابتدا تا به امروز و معرفی بیشتر گروه نرم افزاری محک و محصولات این گروه داشتیم.

پس از آن آقای دلبری نماینده شهرستان نیشابور به ایراد سخنرانی با محوریت ساده و کاربردی بودن نرم افزار حسابداری محک برای دانشجویان و فعالان در صنوف و صنایع مختلف پرداختند و همچنین به معرفی و رونمایی کتاب “از تئوری تا بازار کار” که به همت ایشان و آقای خدیوی زند تحریر شده تا راهنمایی جامع برای دانشجویان و فعالان رشته حسابداری باشد پرداختند.

در پایان نیز با برش کیک و قرعه کشی بین حضار مراسم پایان یافت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط