محک استور

خدمات پس از فروش

سری پایه

سری فروشگاهی

سری شرکتی

سری تولیدی

اگر از بسته مورد نیاز خود اطمینان ندارید می‌توانید برای راهنمایی گرفتن، با شماره تلفن‌های مجموعه تماس حاصل نمایید و یا در .بخش زیر فرم مربوطه را تکمیل نمایید

اخذ نمایندگی

گروه نرم‌افزاری محک، در راستای توسعه فعالیت های فروش و بازاریابی و همچنین به منظور توسعه شبکه فروش خود، از افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت نمایندگی و عاملیت فروش دعوت می‌کند.

02164056

شنبه تا چهارشنبه : ۹:۰۰ الی ۱۹:۰۰
پنج شنبه: ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۹

برگزاری دوره DISC در دفتر تهران

به گزارش روابط عمومی محک :

در این دوره که در هفته گذشته در دو گروه برگزار شد. پرسنل دفتر تهران در این دوره شرکت کرده و با مفاهیم رفتارشناسی بر پایه DISC آشنا شدند.

مدرس این دوره جناب آقای مهندس علی غفار هاشمی از مدیران بخش بازاریابی و فروش شرکت محک بودند. انجمن مدیران امریکا کاربرد مدل جهانی دیسک را در حوزه های توسعه فردی، پیاده سازی رفتار سازمانی و توسعه و بهبود ارتباط در خانواده موثر دانسته اند..
با توجه به استقبال خوب همکاران در تهران این دوره به زودی در دفتر مشهد و سایر نمایندگی های محک در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

[av_masonry_gallery ids=’16721,16722,16723,16724,16725,16726,16727′ items=’24’ columns=’3′ paginate=’none’ size=’flex’ orientation=” gap=’large’ overlay_fx=’active’ container_links=’active’ id=” caption_elements=’title excerpt’ caption_styling=” caption_display=’always’ color=” custom_bg=” av-medium-columns=” av-small-columns=” av-mini-columns=” av_uid=’av-x1buxb’]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط